Online Diary ♔ SµρєʀPєи∂єќ ♔: Rindu Blogggggg :')

Pages

Tuesday 23 April 2013

Rindu Blogggggg :')

ASSALAMUALAIKUM :)

Hye guys! Kauorang sihat? sihat? ALHAMDULILLAH. Tak sihat? pergi makan ubat kayyyy :D
Dah lama tak berblog, Maybe 3 bulan tak bukak blog. Baru harini terasa nak bukak :'D
Nasib baik ingat password and e-mail. Kalau tak? mengangis kot aku. Sejak dua menjak ni tak aktif sangat berblogger ni. Maklumlah layan Facebook and Twitter je :D. Btw acanooo sekolah? okayy (y). Dekat sekolah aku suka memekak, menggila, dan sewaktu dengan nya :D Nak tengok muka aku? tengok gambar bawah ni yang comel cantik molek lagi cun melecun ni *perasan -.-*


Sebenarnya...... sebenarnyaaaa......... sebenarnyaaaaaaa....... Sebenarnya aku pun tak tau nak post apa dekat blog ni. Tak banyak Idea sangat. Maklumlah cikgu BM ajar penulisan sekerat je :p Aku rasa tu je kot yang aku nak BERUCAP dekat sini XD *ayat tak boleh blahhh* Okayyyyyy. Kalau ada masa kita date lagi kayyyy :* :p. Okayyyy BOIIIIIIII (y)


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ini ^_^

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Nµʀ Sγɑẕωɑиɨ